Forum - Bilar Köpes - Golf mk1 - LÅS

umStein
Kör: Ingen VW Ort: Alingsås Medlem: 07 maj 2012
Mån 07 maj 2012 13:49 Svara med citat
Tjena!!

Jag är super intreserad av att få tag i en golf mk1 helst diesel, men en bensinare går väl det med, har läst lite och det verkar ju gå att byta motor till diesel utan att det ska vara allt för krångligt, så det skulle ju kunna bli ett " över vintern projekt" hehe,

så om du eller någon du känner vill bli av med sin golf och sälja den till någon som kommer ta väl hand om den så är det bara höra av sig!

Har väl några kvar, och det är väl att den ska vara besiktigad eller iaf inte vara några svårigheter att få igenom den och helst ingen rost under, enkelt sagt, gärna en som är i hyfast orginal skick och som går att köra "därifrån" då jag ska ha den som pendlar bil fram till ja innan det börjar snöa!

något pris har jag inte men inte super dyr.

hejdå Smile

Hejdå Smile

Senast ändrad Mån 14 maj 2012 22:09, ändrad totalt 1 gång

Modererad av Quattro_mannen - Ämnet låst
golfen_
Kör: Golf 2 16v Ort: Härjedalen Medlem: 21 maj 2010
Sön 13 maj 2012 17:40 Svara med citat
Jag har en golf mk1 80 till salu besiktad året ut den rost jag vet är en bakskärm och tröskeln på samma sida och ett litet rosthål frame vid rutan under är den fin Smile sen sitter det helt nya coils som gått max 10 mil och ett par mim 15" med 175,50 som gått max 50 mil. motorn är en riktigt pigg 1,6 bensin. lacken är inte den bästa dom haft den innan mig har slipat lite här och där och målat på med lite grått och under list är den svart och ovan är den grön.
umStein
Kör: Ingen VW Ort: Alingsås Medlem: 07 maj 2012
Sön 13 maj 2012 18:03 Svara med citat
Okej låter nice, men jag har faktiskt hittan en nu i dagarna jag ska åka och kika på ! vi får se om det blir affär, annars hör jag av mig. här!
Weddie
Kör: Golf 3 Ort: Töreboda Medlem: 27 september 2009
Mån 14 maj 2012 16:30 Svara med citat
Kan kanske tänka mig att skeppa Gula Faran, en diesel ... PM'a om intresse finns...

Bild